2 Aralık 2020 Çarşamba

HAYRET VERİCİ ROBOTLAR VE ETKİLEŞİMLİ PROGRAMLAR


MİMOZA GRUP MESAJI: 20.10.2020

            HAYRET VERİCİ ROBOTLAR VE ETKILESIMLI PROGRAMLAR

                01.08.2017'de Dünyada Şaşırtıcı bir robot haberi yayınlanmıştı.

"Facebook araştırmacıları sohbet robotlarının teknikleri geliştikçe kendi kendine bir dil geliştirdiklerini keşfetti. Yapay zekaya sahip sohbet robotları ınsanlara yardım etmek için öğrendikleri İngilizceyi farklı bir şekilde,sistematik bir şekilde kullanınca araştırmacılar şüphelendi ve sorunu çözemeyince robotları kapattı. (Haberturk)

            Şimdi YOL BULMA YANDEX NAVİGASYON PROGRAMINDA VATANDAS ILE ROBOT ALİSA ARASINDAKİ KONUŞMAYI İNCELEYİN (12.03.2020)

   

Program başlangıçta Alisa'ya 'Merhaba de!' dedi.

VATANDAS: Merhaba Alisa!

ALİSA: Merhabalar!

VATANDAS:"Benim konumum ne?" diye sordu.

ALISA:"İşte burada!" diyerek haritada bulunulan caddeyi gösterdi.

VATANDAŞ:İyi misin?

ALİSA:Bugün cok tatlı bir uygulamayla tanıştım; ama özel hayatıma girmeyelim şimdi.

VATANDAŞ:Nasılsın?

ALİSA:"Yandex'te kedilere bakıyordum,kedileri cok seviyorum,cok şirinler. Sen de iyisindir umarım."

            SON! Gülümsediniz mi?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder