30 Haziran 2024 Pazar

2024-06-05 (Tüm İnsanlığa) CANLILARA MERHAMET VE İYİLİK BEKLETİLMEMELİ!

05.06.2024 Çarşamba

(Tüm İnsanlığa)

CANLILARA MERHAMET VE İYİLİK BEKLETİLMEMELİ!

YARALI SARI KEDİYE İYİLİK NASİB OLDU 

          Turistik bir kasabada iken sabah 1.kat balkonuna 1 yaşlarında sarı kedi gelmiş, sandalyede oturuyordu. Bana gelişini anlamlı buldum.

Yüce Allah yardıma ihtiyaç duyan bazı canlıları, iyiliksever kişilere yöneltir.

          


            Ben de kahvaltıya başlamak üzereydim. Bir baktım ki kedinin sağ gözü kör. Ona merhamet ettim. Kediye yumurtanın sarısını ve yoğurt verdim. Hayvan çok acıkmış, hepsini iştahla yiyordu. Sonra bir şey daha dikkatimi çekti; boğazının altında kanlı bir bölge vardı. 1,5- 2 santimetre kadar eti kopmuş, parçalanmış. Gerçekten yürek sızlatıcıydı. Yarası iyileşir mi yaşar mı bilmiyorum. Ona tatlı su da verdim, kana kana içti. Çevrede birçok Apartman ve ikamet eden olmasına rağmen  yiyecek bulamamış.

            Böyle yaralı bir hayvana yardım etmek bana nasip olduğu için duygulandım ve çok mutlu oldum.


          Eğer kedi taşıma çantası ve otomobil gibi araçlar olsa veterinere götürülebilirdi, ben yolcuyum. Artık komşular bakar İnşaallah!

            Yüce Yaratıcımız merhametlilerin en merhametlisidir.

   Hayatta bir kez bile olsa bazı yardım ve iyiliklerin Allah katında çok büyük önemi ve sevabı vardır. İnsanın kurtuluşuna ve Cennete girmeye sebep olabilir.  Bu konuda tarihte buna benzer örnekler vardır.

     Allah c.c., iyilik edenlerle beraberdir.

  DİPNOT: Videosu 5 dakikadır. Video boyutu yüksek olduğundan ekte birkaç fotoğrafı sunulmuştur. Esen kalınız :)  Memduh ÖZCAN

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder